Παναγιώτα Χατζηγιαννάκη: Φύλα – Γάμος – Οικογένεια – Συμβολή στον δημόσιο διάλογο [Λάρισα, 29 Ιουνίου 2022]

Εμφανίσεις: 744 Συντάχθηκε από Παναγιώτα Χατζηγιαννάκη, Ιατρός Πνευμονολόγος, «Μαμά Μπαμπάς και Παιδιά» στις .

    

Δήλωση:  Συμμετέχουμε με το κίνημα «Μαμά, Μπαμπάς και Παιδιά» στη σημερινή εκδήλωση, η οποία έχει θέμα τον ομόφυλο γάμο και τις ιδιαίτερες συνθήκες που δημιουργεί μέσα στην οικογένεια. Το κίνημά μας είναι αντίθετο στο γάμο των ομόφυλων ατόμων θεωρώντας ότι κακοποιεί και προσβάλλει την ανθρώπινη φύση, αδικεί τα παιδιά, αλλοιώνει το χαρακτήρα της οικογένειας, απομακρύνει τον άνθρωπο από τις πνευματικές και βιολογικές του ρίζες, επιτίθεται στην θρησκευτική και επιστημονική συνείδηση και την ελευθερία του λόγου, ενώ δημιουργεί τεράστια κοινωνικά βάρη και αδικίες. Για εμάς ΔΕΝ υπάρχει άλλος γάμος εκτός από τον Ορθόδοξο Χριστιανικό γάμο των δύο ετερόφυλων συζύγων που ζητούν την ευλογία του Θεού για την κοινή και έως την αιωνιότητα συμπόρευσή τους.

 
(Πηγή: https://www.youtube.com/watch?v=4Geb1YdIzCw)
 

 
Κείμενο εισήγησης:

ΟΜΟΦΥΛΗ ΣΥΖΕΥΞΗ

Παναγιώτα Χατζηγιαννάκη, ιατρός Πνευμονολόγος,

«Μαμά Μπαμπάς και Παιδιά»

Λάρισα, 29 Ιουνίου 2022

Το «Μαμά Μπαμπάς και Παιδιά», κίνημα  υπέρ της παραδοσιακής οικογένειας ευχαριστεί το Σύλλογο Πολυτέκνων Λαρίσης και περιχώρων για την τιμητική πρόσκληση προκειμένου να συζητήσουμε με θέμα τον ομόφυλο «γάμο» και το πώς αυτός επηρεάζει την παραδοσιακή οικογένεια, αυτή δηλαδή που αποτελείται από έναν βιολογικό άνδρα και μία βιολογική γυναίκα που είναι σύζυγοι και μεγαλώνουν από κοινού τα δικά τους παιδιά.

  
larisa hmerida fylla gamos oikogeneia 02.01   
(Διαφ. 1)
   

Η Ελληνική κυβέρνηση και οι μεγαλύτερες πολιτικές παρατάξεις,  προτίθενται να χαρακτηρισθεί ως ΓΑΜΟΣ η  συμβίωση δύο ατόμων του ιδίου βιολογικού φύλου αναγνωρίζοντας στα ομόφυλα ζεύγη ίσα δικαιώματα με τα ετερόφυλα ζεύγη. (1)

Το θέμα λοιπόν του ομόφυλου γάμου τίθεται στη βάση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

  
larisa hmerida fylla gamos oikogeneia 02.01   
(Διαφ. 2)
   

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, ο ΟΗΕ και  φορείς υπό αυτούς, όπως ο World Association of Sexual Health και η International Planned Parenthood Federation, έχουν εντάξει τα σεξουαλικά και αναπαραγωγικά «δικαιώματα»  στα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα, χαρακτηρίζοντάς τα ισότιμα με το δικαίωμα της ζωής,  της ελευθερίας του λόγου, της θρησκευτικής έκφρασης,  κ.α. (2,3). Παρά το ότι τα σεξουαλικά δικαιώματα είναι κατασκευασμένα και αμφισβητούμενα από μεγάλο μέρος του σύγχρονου κόσμου, η άποψη πως όλοι έχουν το «δικαίωμα να λαμβάνουν σεξουαλική ικανοποίηση χωρίς όρους, όρια και φραγμούς αρκεί να υπάρχει συναίνεση», κατάφερε να αποκτήσει βαρύτητα στη κοινωνία.  Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας εξέδωσε ειδικό τόμο, «Sexual health, human rights and the law, © World Health Organization 2015», με τον οποίο δίνει κατευθύνσεις για την προώθηση των «ειδικών σεξουαλικών και αναπαραγωγικών δικαιωμάτων» μέσα στα εθνικά δίκαια κάθε χώρας. Η κίνηση έγινε για να αποκατασταθεί το αίσθημα «αδικίας» των ατόμων με ιδιαίτερες σεξουαλικές επιλογές που θεώρησαν εαυτούς περιθωριοποιημένους, υποτιμημένους και αδικημένους.

Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου για τον ομόφυλο «γάμο» (4),

  
larisa hmerida fylla gamos oikogeneia 02.03   
(Διαφ. 3)
   

Πρέπει να υπάρχει εξ άλλου……πλήρης εξίσωση των εννόμων συνεπειών του γάμου ομοφύλων με τον γάμο των ετεροφύλων.

Το νομοσχέδιο φιλοδοξεί να αποδώσει δικαιοσύνη σε θέματα  για τα οποία η ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα θεωρεί πως υφίσταται άδικες διακρίσεις. Τα ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα, παρασιωπώντας  το ουσιαστικότερο μειονέκτημα της σύζευξής τους, δηλ. πως αυτή είναι στείρα, υποστηρίζουν πως η μη αναγνώριση του «γάμου» τους οφείλεται σε «αυθαίρετους περιορισμούς και  σε ανυπόστατες εκτιμήσεις που εντείνουν την ανασφάλεια και τις διακρίσεις που διαρκώς βιώνουν» (5)

  
larisa hmerida fylla gamos oikogeneia 02.01   
(Διαφ. 4)
   

Ας αναφέρουμε για ιστορικούς λόγους  κάποια στοιχεία. Η ομοφυλοφιλία συμπεριλήφθηκε ως ψυχιατρική διαταραχή το 1952, στην πρώτη έκδοση του Διαγνωστικού και Στατιστικού Εγχειριδίου των Ψυχιατρικών Διαταραχών (DSM-I) της Αμερικανικής Ψυχιατρικής Εταιρείας. Το 1992 η κατηγορία «ομοφυλοφιλία» αφαιρείται και από την Διεθνή Ταξινόμηση των Ασθενειών του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.(6) Η ομοφυλοφιλία είναι νόμιμη στην Ελλάδα από το 1951.

Το 1997 η Αμερικανική Ψυχολογική Εταιρεία υποστήριξε το δικαίωμα των ομόφυλων γάμων,  που έγινε νόμος του κράτους στις ΗΠΑ το 2015 υπό τον Μπαράκ Ομπάμα.(7)

Στην Ελλάδα, το 2015, σύμφωνα με τον Ν.4356/2015  ψηφίζεται το σύμφωνο συμβίωσης για τα ομόφυλα ζεύγη. (8)

Το 2018 γίνεται παρέμβαση από 55 ακαδημαϊκούς της πατρίδας μας υπέρ της αναδοχής και υιοθεσίας παιδιών από τα επισήμως συμβιούντα ομόφυλα ζεύγη (9). Αυτή η παρέμβαση υποστηρίζεται παιδαγωγικά και από άλλους «ερευνητές» του εξωτερικού(10) ορισμένοι των οποίων έφτασαν να υποστηρίξουν όχι απλά πως δεν υπάρχει διαφορά της ομόφυλης από την ετερόφυλη γονεϊκότητα, αλλά πως ίσως η ομόφυλη να είναι καλύτερη για τα παιδιά…

Αναρωτιόμαστε:

Υπάρχουν επώνυμες καταγγελίες πως η επιστημονική έρευνα για το συγκεκριμένο θέμα ελέγχεται ιδεολογικά από ομάδες παρέμβασης  που λογοκρίνουν τα ερωτηματολόγια, τη δομή της έρευνας και τις σχετικές δημοσιεύσεις. (11,12)

Οι υποστηρικτές αυτής της «ένωσης» ισχυρίζονται πως όλο και όλο που έχουν ανάγκη τα παιδιά είναι αγάπη και ασφάλεια. Και αυτά μπορεί να τα δώσει ο ομόφυλος γάμος. Ποια είναι όμως τα χαρακτηριστικά της αγάπης και της ασφάλειας που  πρέπει να προσφέρει η οικογένεια στο  παιδί; Η αγάπη δεν είναι λόγια, υλικές προσφορές, κοινωνικές δραστηριότητες. Είναι ζωντανά πρότυπα, είναι βιώματα, αρχές, επικοινωνία, είναι εμπειρίες, που διαμορφώνουν διαφορετικές ταυτότητες παιδιών, και δεν ομοιάζουν καθόλου στα δύο είδη ανατροφής όσο και αν έτσι υποστηρίζουν οι ενδιαφερόμενοι.

Μπορεί η ομόφυλη ένωση να είναι σαν τον ετερόφυλο γάμο;  

Όχι, γιατί ελλείπει η βιολογική διαφορετικότητα και συμπληρωματικότητα που οδηγούν στην αποτελεσματική ένωση και δημιουργία παιδιών και οικογένειας με φυσικό τρόπο. Στην ομόφυλη ένωση ελλείπει πάντα και εξ ορισμού  ο ένας δότης γενετικού υλικού. Οπότε για την δημιουργία τέκνων χρησιμοποιείται πάντα δότης και η εξωσωματική γονιμοποίηση.

  
larisa hmerida fylla gamos oikogeneia 02.01   
(Διαφ. 5)
   

Τα ομόφυλα ανδρικά ζεύγη, χρησιμοποιούν ωάρια δότριας και τη παρένθετη μητρότητα, τα ομόφυλα γυναικεία ζεύγη σπέρμα δότη, σε κάθε περίπτωση ατόμων γνωστών ή αγνώστων. Ο νέος πρόσφατος νόμος για την εξωσωματική γονιμοποίηση είναι ό,τι εξυπηρετικότερο για την ομόφυλη «γονεϊκότητα»(13)

Συνεπώς τα παιδιά του ομόφυλου ζεύγους (εκτός αν αποκτηθούν με υιοθεσία) θα είναι στερημένα από προεπιλογή ή από τη βιολογική τους μητέρα, και από την παρένθετη μητέρα, ή τον πατέρα, δηλαδή από τον ένα τουλάχιστον βιολογικό τους γονέα.  Και θα έχουν λίγα ή καθόλου βιολογικά αδέλφια. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΗΣ ΣΥΖΕΥΞΗΣ ΟΡΦΑΝΕΥΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ….Στους ομόφυλους άνδρες στερούνται τρείς φορές από μητέρα, (από τη  δότρια ωαρίων δηλ. την βιολογική μητέρα, από τη παρένθετη μητέρα που τα κυοφορεί, και εκείνη που θα απουσιάζει από τον ανδρικό γάμο), ενώ  στις ομόφυλες γυναίκες τα παιδιά στερούνται δύο φορές από πατέρα, (από το δότη του σπέρματος, δηλ. τον βιολογικό πατέρα και από την απουσία πατέρα στον γυναικείο γάμο).

  
larisa hmerida fylla gamos oikogeneia 02.01   
(Διαφ. 6)
   

Έχει νόημα η  βιολογική σχέση γονέων-παιδιών;  

Η βιολογική σχέση είναι παράγοντας σύνδεσης των παιδιών με τους γονείς, παππούδες και τα αδέλφια τους. Μέσα από τις ομοιότητες των χαρακτηριστικών ενισχύεται η ενότητα και η αίσθηση της ταυτότητας. Τα παιδιά έχουν την αίσθηση της διαχρονικότητας, έχουν  ένα παρελθόν, παρόν και μέλλον. Αισθάνονται πως έχουν τη θέση τους στο χώρο και τον χρόνο ανάμεσα στους δικούς τους ανθρώπους.

  
larisa hmerida fylla gamos oikogeneia 02.01   
(Διαφ. 7)
   

Τα παιδιά από δότες γενετικού υλικού σύμφωνα με μαρτυρίες των ιδίων, (14) αναζητούν, νοσταλγούν και ονειρεύονται το γονέα και τα βιολογικά αδέλφια που ελλείπουν. Πού να είναι ο γονιός τους άραγε; Είναι κάπου παντρεμένος; Μήπως έχουν αδέλφια ξεχασμένα σε κάποιο καταψύκτη εξωσωματικής; Μήπως σε κάποιο άλλο σπίτι;  Οι γονείς-δότες τα σκέπτονται ποτέ; Πρόσφεραν το γενετικό υλικό τους για να κερδίσουν χρήματα; Έκαναν αλλού οικογένειες; Αυτός ο βασανιστικός αναπάντητος προβληματισμός, σύμφωνα με μελέτη, αφορά περίπου το 60-70%  των παιδιών από δότες! Τα παιδιά καταφεύγουν για παρηγοριά στα φάρμακα, το αλκοόλ ή έχουν παραβατική συμπεριφορά. Τα έλαβαν υπόψιν αυτά  οι υποστηρικτές της ομόφυλης γονεϊκότητας;

Στον ομόφυλο γάμο πέρα από την έλλειψη βιολογικής σχέσης των μελών της οικογένειας ελλείπει εκ προοιμίου είτε η ανδρική είτε η γυναικεία παρουσία. Τα παιδιά έχουν  «δύο μπαμπάδες»- ή «δύο μαμάδες».

Είναι απαραίτητη η παρουσία και πατέρα και μητέρας δηλ. και του άντρα και της γυναίκας στη ζωή ενός παιδιού; Ναι, είναι. Γιατί όμως;

Επιπλέον:

Μας αφορά το ζήτημα της ομόφυλης ένωσης;

Κάποιοι υποστηρίζουν πως δεν τους αφορά, εφόσον προσωπικά αλλά και στην οικογένειά τους δεν τίθεται θέμα ομόφυλου «γάμου».

Άλλοι σκέπτονται πως εφόσον η Ορθόδοξη εκκλησία σαφώς αντιτίθεται, ο ομόφυλος «γάμος» θα είναι πολιτικός, συνεπώς η Εκκλησία και οι Ορθόδοξοι πιστοί δεν πρέπει να έχουν λόγο για το θέμα. 

Κάποιοι, κινούμενοι από συμπάθεια προς τη ΛΟΑΤΚΙ+ ομάδα θέλουν να νομιμοποιηθεί η ομόφυλη σχέση θεωρώντας πως όταν επισημοποιηθεί θα τους δώσει χαρά….την οποία ο καθένας δικαιούται εφόσον δεν ενοχλεί τον άλλο.

ΔΕΝ είναι όμως έτσι……

Η νομιμοποίηση της «ένωσης» προσθέτει κύρος σε αυτή, παρέχει δικαιώματα, κατευθύνει συνειδήσεις, παραδειγματίζει, και την μετατρέπει από προσωπική υπόθεση στείρας ερωτικής συγκατοίκησης σε υπόθεση και ευθύνη όλης της κοινωνίας. Καθώς μάλιστα γίνεται υπόθεση όλων, όχι μόνο τα παιδιά αυτών των «οικογενειών» αλλά το σύνολο των παιδιών, των οικογενειών και όλος ο κόσμος θα αντιμετωπίσουν διλήμματα και δυσκολίες.

Η νομιμοποίηση, όπως αποδείχθηκε από ανάλογες νομιμοποιήσεις του εξωτερικού, κάνει τη καλύτερη διαφήμιση. Πολλοί που είχαν επιφυλάξεις για αυτήν θα σπεύσουν εκ των υστέρων να υποστηρίξουν το «νόμιμο». Η στατιστική δείχνει πως ο μιμητισμός και η προβολή των ΛΟΑΤΚΙ προτύπων επηρεάζουν τους  νέους στο να ανακηρυχθούν και οι ίδιοι ως ΛΟΑΤΚΙ και να αποδεχθούν εύκολα τον ΛΟΑΤΚΙ γάμο. Στις ΗΠΑ, μεταξύ των Millennials, το 30% αναγνωρίζεται ως LGBTQ, ποσοστό περισσότερο από το τριπλάσιο από του υπόλοιπου ενήλικου πληθυσμού, ενώ όταν οι ερευνητές εξετάσουν το νεότερο γκρουπ της ομάδας, ηλικίας 18-24 ετών (που κάποιοι αποκαλούν Gen Z), διαπιστώνουν πως το 39% αυτοαποκαλούνταν LGBTQ. (17,18,19) 

Μια έρευνα του Ινστιτούτου Gallup, στις 22 Οκτωβρίου 2020. (20), έδειξε ότι το 67% των Αμερικανών ενηλίκων υποστηρίζει τον «γάμο» του ίδιου φύλου, κάτι που αποτελεί ρεκόρ. Μόλις πριν από 24 χρόνια, το 68% των Αμερικανών αντιτάσσονταν στους γάμους ομοφυλοφίλων. Η προβολή έπαιξε το ρόλο της….

  
larisa hmerida fylla gamos oikogeneia 02.01   
(Διαφ. 10)
   

Η υλοποίησή του «ομόφυλου γάμου» γίνεται δοκιμασία της συνείδησης για πολλούς εργαζομένους και οικογένειες. Με τη νομιμοποίηση του αναγκάζονται οι επιχειρήσεις, οι δημόσιοι οργανισμοί, οι εργαζόμενοι, να αποδεχθούν τη νέα πραγματικότητα. Άτομα θρησκευόμενα και παραδοσιακά συμμορφώνονται προκειμένου να μη χαρακτηρισθούν ομοφοβικά, άτομα μίσους κτλπ.(21)  

  
larisa hmerida fylla gamos oikogeneia 02.01   
(Διαφ. 11)
   

Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να τον διδάξουν στα παιδιά ως μια ισότιμη επιλογή «οικογένειας», άσχετα με το εάν συμφωνεί η συνείδησή τους, εάν οι μαθητές είναι Ορθόδοξοι και διδάσκονται αντίθετα με την πίστη τους και τις θέσεις της οικογένειάς τους. Τα σχολεία θα συμμετέχουν σε «εορταστικές εκδηλώσεις» και «ημέρες αφιερωμένες στις νέου τύπου οικογένειες». Ποιος θα φέρει αντίρρηση;;; Θα είναι ο νόμος του κράτους. Τα σχολεία της Εκκλησίας θα πρέπει να συμμορφωθούν με την ύλη του Υπουργείου…

  
larisa hmerida fylla gamos oikogeneia 02.01   
(Διαφ. 12)

larisa hmerida fylla gamos oikogeneia 02.01   
(Διαφ. 13)

larisa hmerida fylla gamos oikogeneia 02.01   
(Διαφ. 14)


larisa hmerida fylla gamos oikogeneia 02.01   
(Διαφ. 15)
   

Οι επιχειρήσεις γάμου, φωτογράφοι  ζαχαροπλάστες, δημοτικοί υπάλληλοι, εστιατόρια και καφετέριες θα πρέπει να εξυπηρετήσουν αλλιώς θα χαρακτηρισθούν ομοφοβικοί.(22) Οι νομικοί, ψυχολόγοι, γιατροί, θα πρέπει να παράσχουν τις υπηρεσίες τους σε ένα τέτοιο γάμο, χωρίς να μπορούν να υποδείξουν πως πιθανότατα για τα προβλήματά του ευθύνεται η ομόφυλη επιλογή. Οι υπηρεσίες υιοθεσίας θα πρέπει να δίδουν παιδιά και στα ομόφυλα ζεύγη, οι ιερείς, τα κατηχητικά, οι κατασκηνώσεις, το κήρυγμα θα λογοκρίνονται και  θα κακολογούνται ότι υποκινούν το μίσος όταν διδάσκουν τη θέση της εκκλησίας μας.

  
larisa hmerida fylla gamos oikogeneia 02.01   
(Διαφ. 16)
   

Δεν είναι απίθανη και η εμφάνιση νέων θρησκευτικών ομάδων που θα κάνουν ομόφυλους «γάμους» ή και  αιρετικών θέσεων μέσα στην ίδια την Ορθόδοξη εκκλησία στα πλαίσια μιας κακώς εννοούμενης αγάπης. (23)

Τί γίνεται με τις αντιρρήσεις των γονέων στη σχολική αγωγή των παιδιών τους; Δεν θα μπορούν να αντιδράσουν εφόσον αυτό θα είναι το νόμιμο. Το αίτημά τους για  βοήθεια προς το ΛΟΑΤΚΙ παιδί τους ώστε να απομακρυνθεί από τον ομόφυλο τρόπο ζωής θα απορρίπτεται, εφόσον  θα χαρακτηρίζεται ως παραβίαση σεξουαλικών δικαιωμάτων του παιδιού και ώθησή του προς την απαγορευμένη θεραπεία μεταστροφής.

Η περίπτωση να θεωρηθεί  η ομόφυλη σύζευξη πάθος, πνευματική πτώση, προσβολή του Θεού, αιτία δυστυχίας και αιώνιας απώλειας της ψυχής, ΔΕΝ  υπάρχει….Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ όρος αδιανόητος…. «Δεν έχει λόγο η Εκκλησία με τα κηρύγματα μίσους της... Γιατί να μετανοήσουμε εξάλλου; Είναι κάτι νόμιμο και φυσικό για το οποίο η σύγχρονη επιστήμη της παιδαγωγικής και της ψυχολογίας συμφωνούν. Όλα τα υπόλοιπα για «μη φυσική χρήση του σώματος, για προσβολή του θελήματος του Θεού, για διάλυση της οικογένειας, για κακοποίηση των παιδικών ψυχών  είναι λόγια του μεσαίωνα και των παπάδων….»

  
larisa hmerida fylla gamos oikogeneia 02.01   
(Διαφ. 17)
   

Πόσο εύκολο θα είναι κατόπιν να υποστηρίξει κάποιος πως έχει ανατραπεί η  επιστημονική σκέψη και η παιδαγωγική έρευνα στο θέμα της ομόφυλης γονεϊκότητας; Ότι στο όνομα της άκριτης αποδοχής οποιασδήποτε διαφορετικότητας φιμώθηκε ο ελεύθερος λόγος και η ελευθερία της έκφρασης;  Πως καταπατήθηκαν τα δικαιώματα της εκκλησίας πάνω στα  βαπτισμένα παιδιά της και των παιδιών της να μορφωθούν κατά Χριστόν;   

Η ομόφυλη γονεϊκότητα καθιερώνει την εμπορευματοποίηση της διαδικασίας απόκτησης παιδιών μέσα από τις διαδικασίες της εξωσωματικής και της παρένθετης μητρότητας. Η παρένθετη μητρότητα παρά το αλτρουιστικό της επικάλυμμα δεν είναι άλλο από εμπορική εκμετάλλευση της μήτρας των φτωχών γυναικών -παρένθετων μητέρων. Στον ομόφυλο «γάμο» οι «γονείς» είναι οι πελάτες που πληρώνουν για να έχουν εξυπηρέτηση. Αυτοί με τα χρήματά τους δημιουργούν παιδιά ορφανά από προεπιλογή… και αυτά λειτουργούν ως μέσα «ολοκλήρωσης και δικαίωσης» της σεξουαλικής επιλογής τους.  

  
larisa hmerida fylla gamos oikogeneia 02.01   
(Διαφ. 18)
   

Για την κοινωνία η συνολική διαδικασία επιφυλάσσει  νέα βάρη, ασφαλιστικά, οικονομικά, υγειονομικά, νομικά, αποζημιώσεις, κλπ. Νέοι κανονισμοί επιφυλάσσονται για τους επαγγελματικούς κλάδους του Δημοσίου. (24) Πώς θα οριοθετηθεί άραγε η επιβολή των νέων αντιλήψεων; Σε ποιο βαθμό έχει δικαίωμα το κράτος να επιβάλλει μονομερώς τις απόψεις του στη κοινωνία;

Και  τελικά ποια θα  είναι τα όρια της σεξουαλικής δικαίωσης;  Θα μπορούσε το κράτος εκτός από τον ομόφυλο γάμο δύο ατόμων να προτείνει την καθιέρωση ως ανθρώπινου δικαιώματος  της πολυγαμίας, της παιδεραστίας, της αιμομιξίας, της κτηνοβασίας, της βρεφοκτονίας; Δεν έχουν δικαίωμα όλες αυτές οι σεξουαλικές επιλογές να αναγνωριστούν ως επίσημες σχέσεις και να απολαύουν τα ίσα δικαιώματα; Η πολυγαμία αποτελεί ήδη διεκδίκηση για το μέλλον.(25)

Από ό,τι φαίνεται ο  ομόφυλος "γάμος" δεν θα λύσει κανένα ουσιαστικό πρόβλημα. Θα είναι η δικαίωση  από την πολιτεία των μη κανονικών σεξουαλικών επιλογών, που όμως θα συνοδεύεται από  την καταπάτηση σειράς ανθρωπίνων δικαιωμάτων άλλων ομάδων.

Γιατί όμως κάποια σεξουαλικά δικαιώματα είναι  ανώτερα από όλα τα υπόλοιπα δικαιώματα που προσβάλλονται; Γιατί οι ενστάσεις και αντιρρήσεις μας απέναντι στον ομόφυλο γάμο είναι ανυπόστατες και άδικες και αυθαίρετες;  

  
larisa hmerida fylla gamos oikogeneia 02.01   
(Διαφ. 19)
   

Στη παραδοσιακή οικογένεια θυσιάζονται οι ενήλικες για χάρη των παιδιών. Στην ομόφυλη σύζευξη θυσιάζονται  τα παιδιά και η κοινωνία για να δικαιωθεί μια στείρα ένωση και τα υποτιθέμενα σεξουαλικά της δικαιώματα. Η γνήσια αγάπη θυσιάζει το δικό της θέλημα για χάρη του αγαπημένου, αυτή εδώ η «αγάπη» ζητά από τους ποιο αδύναμους, από τα παιδιά, να κάνουν θυσίες για να ικανοποιηθεί εκείνη.

  
larisa hmerida fylla gamos oikogeneia 02.01   
(Διαφ. 20)
   

Συνοψίζοντας,

Το «Μαμά Μπαμπάς και Παιδιά», είναι αντίθετο στο γάμο των ομόφυλων ατόμων θεωρώντας ότι κακοποιεί και προσβάλλει την ανθρώπινη φύση, αδικεί τα παιδιά, αλλοιώνει το χαρακτήρα της οικογένειας, απομακρύνει τον άνθρωπο από τις πνευματικές και βιολογικές του ρίζες, επιτίθεται στην θρησκευτική και επιστημονική συνείδηση και την ελευθερία του λόγου, ενώ  δημιουργεί τεράστια κοινωνικά βάρη και αδικίες. Για εμάς ΔΕΝ υπάρχει άλλος γάμος εκτός από τον Ορθόδοξο Χριστιανικό γάμο των δύο ετερόφυλων συζύγων που ζητούν την ευλογία του Θεού για την κοινή και έως την αιωνιότητα συμπόρευσή τους.

larisa hmerida fylla gamos oikogeneia 02.01   
(Διαφ. 21)
   


Παρουσίαση εισήγησης:
  

___________________________
 

Παραπομπές:

  1. https://www.newsit.gr/ellada/zitima-xronou-oi-gamoi-omofylon-zeygarion-kai-stin-ellada/3523590/
  2. https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/19317611.2017.1353865
  3. https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/00224499.2013.764380?src=recsys
  4. http://elawyer.blogspot.com/2020/09/blog-post_15.html
  5. https://athenspride.eu/
  6. https://alopsis.gr/%ce%b9%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%ce%b4%ce%b5%ce%b4%ce%bf%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%bf%ce%bc%ce%bf%cf%86%cf%85%ce%bb%ce%bf%cf%86%ce%b9%ce%bb%ce%af/#more-1050
  7. https://www.newsweek.com/nearly-40-percent-us-gen-zs-30-percent-christians-identify-lgbtq-poll-shows-1641085
  8. http://elawyer.blogspot.com/2020/09/blog-post_15.html
  9. https://www.kathimerini.gr/society/961410/paremvasi-55-akadimaikon-gia-tin-anadochi-kai-yiothesia-apo-omofyla-zeygaria/
  10. https://www.sciencedirect.com/topics/psychology/same-sex-parent
  11. https://www.lifesitenews.com/news/researcher-takes-case-to-european-court-after-uk-university-cancels-phd-on-transgender-regret/
  12. https://thefederalist.com/2021/02/15/leftist-activists-try-to-ban-researchers-from-studying-transgender-people/?inf_contact_key=3c47da88e9e6bfa2bfb2a86f905b24a3b7af0999dac2af6212784c39e05d2aef
  13. https://www.kathimerini.gr/society/561948562/sti-voyli-to-nomoschedio-gia-tin-iatrikos-ypovoithoymeni-anaparagogi-oi-vasikoi-axones/
  14. https://www.wearedonorconceived.com/uncategorized/my-daddys-name-is-donor/
  15. https://mumdadandkids.gr/vioithiki-iatriki/goneikotita-omofylofilikoy-typou-mia-epistimoniki-analysi
  16. https://athenspride.eu/athens-pride-2016-gyneka-de-genniese-ginese-andras-de-genniese-ginese/
  17. https://www.newsweek.com/nearly-40-percent-us-gen-zs-30-percent-christians-identify-lgbtq-poll-shows-1641085
  18. https://townhall.com/tipsheet/saraharnold/2022/06/10/majority-of-transgender-americans-are-teenagers-n2608561?inf_contact_key=c56cbb9c9401aacb27a609e1b4627ae4b7af0999dac2af6212784c39e05d2aef
  19. https://www.lifesitenews.com/news/teacher-says-20-out-of-32-fourth-grade-students-have-come-out-to-her-as-lgbtqia/
  20. https://cnsnews.com/article/national/michael-w-chapman/gallup-support-gay-marriage-record-high-67?inf_contact_key=1bddda9792905fb3b499f36d2acf0d0bd18a532c4142cb79caf2b269de1401fa
  21. https://mumdadandkids.gr/vioithiki-iatriki/omofylofilikos-gamos-i-periptosi-tis-masaxousetis
  22. https://www.dailysignal.com/2022/06/10/graphic-designer-asks-supreme-court-to-allow-her-to-say-no-to-same-sex-weddings/?inf_contact_key=1767f616bd673610a7cb59b4d19ca34d16358d5485884e2f31e6019a0d26c8b0
  23. https://www.ekklisiaonline.gr/nea/neas-ionias-gavriil-sevome-ti-schesi-metaxy-omofylofilon/
  24. https://www.lifo.gr/now/politics/erhetai-programma-epimorfosis-ton-dimosion-ypallilon-se-themata-loatki
  25. https://athenspride.eu/diekdikiseis/

 

 

 

Ετικέτες: Πολιτικός Γάμος και Σύμφωνο Συμβίωσης, Γενετήσιος Προσανατολισμός - Ταυτότητα Φύλου

Εκτύπωση