Επικοινωνία

Για οποιοδήποτε θέμα υποστήριξης

ή απλής επικοινωνίας

θα μας βρείτε

στο: 

info@mumdadandkids.gr

 


 
Μία συνέντευξη με την καθηγήτρια Άννα Λέμπκε
Ανάγκη για προστασία των παιδιών από τον εθισμό στην οθόνη και την υπερβολική χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Η έρευνα για τον εθισμό στα βιντεοπαιχνίδια αναδεικνύει νέα δεδομένα και ορισμένες θεραπείες φαίνεται να έχουν αποτέλεσμα, σύμφωνα με ειδικούς της «ψυχιατρικής εθισμού» που μίλησαν στην ετήσια συνάντηση της Αμερικανικής Ψυχιατρικής Εταιρείας.
Υπολογίζεται ότι 164 εκατομμύρια άτομα στις ΗΠΑ, - ο μισός πληθυσμός περίπου - παίζουν βιντεοπαιχνίδια, αυτό που ονομάζουμε gaming. Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, δεν είναι μόνο οι έφηβοι που παίζουν τα παιχνίδια. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, μόνο το 21% των παικτών ήταν κάτω των 18 ετών
Για το οπτικοακουστικό φαινόμενο που ονομάζεται «Τραπ», έχουν μιλήσει και γράψει πολλοί/ες τις τελευταίες ημέρες, με αφορμή την οδηγική αυτοκτονία (ευτυχώς άνευ δολοφονίας) ενός Ελληνοαμερικανού τράπερ.
Στην εκπομπή Mega Σαββατοκύριακο μίλησε ο πρόεδρος του Ελληνικού Κολλεγίου Οφθαλμολογίας, Ιωάννης Μηνάς Ασλανίδης, αναφορικά με το σύνδρομο υπολογιστών, και τις επιπτώσεις που έχει για την υγεία των ματιών μας, αλλά και γενικότερα, το να καθόμαστε μπροστά σε οθόνες πολλές ώρες την ημέρα.
Χιλιάδες παιδιά απέκτησαν εξάρτηση από τα βιντεοπαιχνίδια και έμεναν κολλημένα για ώρες μπροστά στις οθόνες των «έξυπνων» συσκευών τους κατά τη διάρκεια του lockdown για τον κορωνοϊό, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία.
Το συγκεκριμένο σύνδρομο είναι οι επιπτώσεις της παρατεταμένης κλίσης του κεφαλιού πάνω στη σπονδυλική στήλη και το οποίο μετατρέπεται σε πρόβλημα ολοένα και περισσότερο τόσο για τα παιδιά όσο και για τους ενήλικες.
Εν μέσω καραντίνας, η προσκόλληση στις οθόνες αποτελεί μια αναπόδραστη (;;;) πραγματικότητα, ιδιαίτερα για τα μικρά παιδιά, τα οποία έχουν απομακρυνθεί από το σχολείο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ο δρ. Michel Desmurget φανερώνει μέσα από το βιβλίο του «Η κατασκευή του ψηφιακού ηλίθιου», τις συνέπειες των οθονών στα παιδιά.
Παιδιά προσχολικής ηλικίας που περνούν ώρες μπροστά σε συσκευές με οθόνη εμφανίζουν δομικές αλλαγές στον εγκέφαλο.
Οπως αποδείχτηκε και όπως αναμενόταν, το προσωρινό μπλακ-άουτ του Fortnite ήταν ένα διαφημιστικό τρικ. Ενα κόλπο του μάρκετινγκ, εξαιρετικά επιτυχημένο, αφού εξασφάλισε κολοσσιαία και εντελώς ανέξοδη διαφήμιση σε ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι το οποίο βρίσκεται ούτως ή άλλως στην κορυφή της δημοφιλίας παγκοσμίως
Προειδοποιεί ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ότι τα βιντεοπαιχνίδια μπορεί να λειτουργήσουν σαν «ψηφιακή ηρωίνη» - Δείτε ποια συμπτώματα πρέπει να σας κινητοποιήσουν

Σχετικά με μας

Μια συλλογική προσπάθεια για την ανάδειξη, την υπεράσπιση και την προώθηση των αξιών και των ιδανικών της Ελληνορθόδοξης Οικογένειας. Μια παρότρυνση προς όλους να αξιοποιηθούν τα χαρίσματα του κάθε μέλους της, όπως αρμόζει στην Ορθόδοξη Χριστιανική Παράδοση και στα βιώματα της Πατρίδας μας.