Χαράλαμπος Κατσιβαρδάς: Η τρώση της Παιδικής ανηλικότητας
Άπαντες κατέστημεν κοινωνοί, της επιμάχου ταινίας, και εγώ δε, ως συνήγορος υπερασπίσεως, της οικογενείας, και εβίωσα αποτροπιαστικά συναισθήματα, «ως γροθιά στο στομάχι», κατά το προσφυώς λεγόμενον, εκ του άκρως χυδαίου περιεχομένου της εν λόγω ταινίας, ητις στυγνά, περιέγραφε ομοφυλοφιλικάς σκηνάς αρρένων 12 ετών, τα οποία επεδίδοντο εις ασφυκτικούς εναγκαλισμούς, αντήλασσον λάγνα βλέμματα, εθωπεύοντο και κατέληξαν εν τέλει, εις έναν ερωτικόν στοματικόν ασπασμόν.
Το επονείδιστο και επαίσχυντο τούτο θέαμα, το οποίο ευθέως προάγει, την ομοφυλοφιλία αρρένων, εις ανήλικη ηλικία, αποπειράται, δίκην ενός αόριστου προοδευτισμού, να υποβάλλει τα παιδιά εις το να εθιστούν εις την ομοφυλοφιλία διαστρεβλώνοντας εκ βάθρων πάσα θεμελιώδη κατά φύσιν αρχή και οριοθέτηση, παρασιωπώντας ευθεώς πάσα διαχρονική διεπιστημονική προσέγγιση.
Είναι πρόδηλον ότι η θεσμική ελίτ του κεφαλαίου προωθεί ανυπερθέτως το αφήγημα της ομοφυλοφιλίας ερειδόμενο μονολιθικώς και επιβάλλοντας αυτό, δια πυρός και σιδήρου, προς την νεολαία και την κοινωνία, ως κάτι απολύτως φυσιολογικό, το οποίο άπαντες απαιτείται να αποδεχθούν ανατιρρήτως, επί ποινή αποκλεισμού από την «κοινωνία», και να συνταχθούν αναφανδόν και άνευ αντιλογίας, ή να καλλιεργήσουν εξ απαλών ονύχων την τάση αυτήν εις τον εσώτατο ψυχισμό των, καθότι ερείδεται, κατ’ αυτήν, εις την σαθρή ιδεοληψία του άτοπου δικαιωματισμού, ένα κέλυφος δηλαδή εξαγνισμού της γενεσιουργού αιτίας της ομοφυλοφιλίας και των μειζόνων εκφάνσεών της.
Εις επίρρωσιν αυτών, επιβάλλουν δια νόμου, δηλαδή, εμφατικώς, ποιούν μνεία εις τον περίπυστον νόμου «περί ρατσισμού», δηλαδή κατ’ ουσίαν, μετέρχονται νομικά εργαλεία εξαναγκαστικής κατάφασης και αποδοχής του αφηγήματος τους, ή εν άλλοις λόγοις του σεξουαλικούς τους δόγματος, αναθεματίζοντας και εξοστρακίζοντας εν την κυριολεξία, τον διαφωνούντα, ως αντιφρονούντα παραπέμποντάς αυτόν, εις την κλίνη του προκρούστου ως αιρετικό, στερώντας αυτόν του αντίστοιχου δικαιώματος διατυπώσεως επιφυλάξεως, περί της ομοφυλοφιλίας, κατά τρόπο δικτατορικό εν ονόματι δήθεν της παντελούς ελευθερίας και χάριν ενός ανεφαδικού και ψευδεπίγραφου προοδευτισμού.
Η ποινικοποίηση της διαφορετικής άποψης και η επιβολή της σφέτερης ως της μοναδικής αυθεντική άγει εις τις μεσσιανικές κοινωνίες όπου ο αυθέντης εδέσποζε ως κατέχων το αλάθητο, ώστε ο εκάστοτε αντιταχθείς, εδιώκετο αυτόχρημα και παραχρήμα, είτε εις την πυρά ή εις την κλίνη του προκρούστη.
Τα καθεστωτικά μέσα μαζικής ενημερώσεως ως θεραπαινίδες των εκμαυλιστικών τάσεων της κοινωνίας μας, η οποία προάγει ευθέως την ομοφυλοφιλία δια κεκαλυμμένου μανδύα, ιδίως προς τις παιδικές ηλικίες, θέτοντα, το κίβδηλα δίλημμα: συντηρητικός ή προδευτικός, ήτοι, βαρυνόμενος –νοείται ο εκασταχού αντιρδών-, δια του οξέος στιγματισμού του διαφωνούντος ως οιονεί περιθωριακού και καταφρονημένου, αποβλέπουν δια της τεθλασμένης οδού, εις την θέσμιση και εγκαθίδρυση της νέας εκφυλιστικής τάξης πραγμάτων εις βάρος των δύο φύλων.
Εμπνευστές αυτών των ολισθηρών, αλλοτριωτικών και στρεβλών ιδεολογημάτων, καθίστανται ακριβώς οι υπηρέτες ορισμένου συστήματος έξωθεν των στενών ορίων των εθνών κρατών, οι οποίοι πρεσβεύουν τη κίβδλον και αντιεπιστημονική θεωρία των πολλαπλώς φύλων, ή επιδιώκουν κεκαλυμμένα να επιβάλλουν τις ιδικές τους «ορέξεις», δια σεξουαλιού παιδομαζώματος, εν είδει οθωμανικού γενιτσαρισμού προς τα ανήλικα τέκνα.
Η ωσεί «Ιερά αγελάδα» της ομοφυλοφιλίας και τα αντίστοιχα ανόσια λόμπυ καθίστανται ισχυρά κέντρα εξουσίας, τα οποία επιδιώκουν να εφαρμόσουν τον αντεστραμμένο κόσμο των, επιβάλλοντας τους κανόνες και την κουλτούρα των παντού.
Η νοοτροπία αύτη σοβεί και στους συνηγόρους, διαπρύσιους υποστηρικτές, της εν λόγω ακατάλληλης ταινίας, με τον τίτλο «Tα παιδιά στον ντούζ΄» η οποία καλλιεργεί ομοφυλοφιλικά πρότυπα, υποσυνεινυδήτως, προς τα ανήλικα τέκνα, δίκην σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως άνευ προηγούμενης διεπιστημονικής τεκμηριωμένης προσέγγισης και τυχόν της δέουσας ψυχολογικής προετοιμασίας αυτών.
Το σύστημα εφαρμόζει δύο μέτρα και δύο σταθμά, δηλονότι το κίνημα « me too» για τις ενήλικες κυρίες, και δικαίως, εις τον αντίποδα όμως, πλήρης σιωπή και αποχή δια τα ανήλικα αγόρια τα οποία διδάσκονται από αμφιβόλου ποιότητας και διερυνυτέας βραβευμένης ταινίας, δια των οποίων προβάλλονται προσωπικές απόψεις ορισμένων, αφήνοντα έκθετα τα παιδιά εις το θέαμα της ομοφυλοφιλίας.
Προσέτι η προστασία των γυναικών και των κοριτσιών από σεξιστικές και ασελγείς πράξεις ή απόπειρες αυτών και ορθώς, τα αγόρια μένουν όμως απροστάτευτα εις την λαίλαπα της ομοφυλοφιλίας με τον υποβολιμαίο πραπαγανδιστικό τρόπο, ενός εσμού εμπνευστών και αποδεκτών μίας τέτοιας αντίληψης, σεβαστή εις το βαθμό, κατά τον οποίο, αυτή, δεν επιβάλλεται ως καθολικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Εν κατακλείδι, ιστάμεθα και ανθιστάμεθα εις την κατάλυση της δημοκρατίας, των ελευθεριών του πλουραλισμού της διακίνησης απόψεων και του δικαιώματος αντίθετης γνώμης, πλην όμως διαφωνούμε εις ότι προβάλλουν αυθαιρέτως και πραξικοπηματικώς οι μηχανισμοί του συστήματος, ειδάλλως, εάν δεν αντισαθμούμε, θα μετασχηματιστούμε νομοτελειακά, κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση, με την Ταυλάνδη και την Καμπότζη.
Ως έπος ειπείν υπήρξαν δημιοσιγράφοι, την Πέμπτη 25-5-2023, όπου ήμουν προσκελημένο ως Συνήγορος της Οικογένειας οι οποίοι ονομάτισαν το φιλί στο στόμα μεταξύ δύο αγοριών ως «αθώο» φιλί και την δασκάλα ότι ορθώς τολμά να διδάσκει την παιδική ομοφυλοφιλία, υπό τον μανδύα της ταινίας, η οποία όλως παρανόμως προεβλήθη εις τις αθώες και εύθραυστες ψυχές 10 ετών ανήλικων παιδιών.
Το πως θέλουμε να οικοδομήσουμε μία κοινωνία ανάγεται εις την ιδικής μας ευχερία, το γε νυν έχον, αγών δια τα ιδανικά και τις αξίες μίας υγιούς κονωνίας, σεβασμού των ατομικών δικαιωμάτων, χωρίς αποκλεισμούς και ρατσιστική προκατάληψη, προς τους ετεροφυλόφιλους.
Εν προκειμένω εις την περίληψη της επίμαχης ταινίας αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι τα παιδιά τολμούν να προσδιορίσουν τον ανδρισμό τους μεταξύ φιλίας και αρρενοπότητας, δηλαδή όπερ και τούτο μεθερμηνεύεται ότι ο άνδρας καθίσταται εν δυνάμει ομοφιλόφιλος διότι κατά φύσιν έλκεται από το όμοιο φύλο με αποτέλεσμα να υπάρχει άμεσα και οποτεδήποτε η δυνατότητα να ενεργοποηθεί το ερωτικό συναίσθημα, κατισχύον και επικρατούν έναντι της φιλίας μεταξύ αρρένων-Τα συμπεράσματα, δικά σας.
Συνελόντι ειπείν, η λογική Εάλω, υφίσταται υπό το πρσόχημα, της ελευθέρας διακίνησεως ιδεών και αντιλήψεως, σεβαστό εν τω μέτρο το οποίο ουδόλως και ουδαμώς εν προκειμένω θίγει υπέρμετερα, κατ’ αντιστοιχεία την παιδική ανηλικότητα, η οποία τιτρώσκεται υπό ορισμένων προσώπων, τα οποία βούλονται και βουλεύονται ότι οι πράξεις και οι παραλείψεις των κείνται εν τη ασυλία, υπό την έννοια, ότι δύνανται να δρουν ελευθερώς και κατά το δοκούν, υπό την έννοια ότι απολαμβάνουν μία μορφή οιονεί ασυλία να δρουν αυθαιρέτως, ή να θέτουν τις ψυχές των ανηλίκων εις την υπηρεσία των ιδικών των τάσεων και ουχί προς εξυπηρέτηση του βέλτιστου συμφέροντος των ανηλίκων αυτών καθ’ αυτών.
Ως εκ τούτου η κοινωνία, αυτή την στιγμή φλέγεται και βοά δια την εν λόγω υφιστάμενη κατάσταση επιδιώκοντας να αντιδράσει με τον πιο λυσιτελή τρόπο, ίνα προασπίσει τα θεμελιώδη δικαιώματά της παιδικής ανηλικότητας η οποία πλήττεται εκ βάθρων.
Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς
Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω
Χάρης Κατσιβάρδας
Πηγή: Ελεύθερη Ώρα
Ετικέτες: Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση