Επικοινωνία

Για οποιοδήποτε θέμα υποστήριξης

ή απλής επικοινωνίας

θα μας βρείτε

στο: 

info@mumdadandkids.gr

 


 

Δυσφορία Φύλου με Αιφνίδια Έναρξη

dysforia fylou me aifnidia enarxh 01  

Rapid Onset Gender Dysphoria, (ROGD.)  Ένα φαινόμενο που περιγράφηκε πρόσφατα γίνεται αφορμή για προβληματισμό.

Από το Μαμά, Μπαμπάς και Παιδιά.

Τα τελευταία χρόνια, τα παιδιά μας αλλά και οι εκπαιδευτικοί στα πλαίσια της Θεματικής εβδομάδας, επεκτείνονται σε θέματα Σεξουαλικού προσανατολισμού και Ταυτότητας Φύλου. Ο στόχος αυτής της εκπαίδευσης είναι να προσφέρει κατευθυντήριες οδηγίες ώστε να ευοδωθεί η αρμονική συμβίωση και το συμφέρον  όλων των παιδιών με βάση τους όρους της σύγχρονης κοινωνικής πραγματικότητας.

Οι θέσεις του φορέα που έως τώρα είχε αναλάβει τη σχετική εκπαίδευση, όπως διατυπώνονται στην ιστοσελίδα του, με τη μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων, είναι οι παρακάτω: (1)

Ερώτηση: Μπορεί να επηρεαστεί ένα παιδί από λάθος πρότυπα;

Απάντηση: Η διαμόρφωση του σεξουαλικού προσανατολισμού και της ταυτότητας φύλου δεν επηρεάζεται από την παρουσία προτύπων. Η επίδραση των προτύπων έπεται της διαμόρφωσης.

Ερ: Μπορεί να επηρεαστεί ένα παιδί από ένα άλλο παιδί; (κακές παρέες).

 Απ: Φυσικά μπορεί να επηρεαστεί ένα παιδί από ένα άλλο παιδί, αλλά η επίδραση δεν μπορεί να διαμορφώσει στοιχεία της σεξουαλικής ταυτότητας ή της ταυτότητας φύλου του.

Ερ: Επηρεάζεται από την μόδα;

Απ: Η μόδα «ντύνει» τις ταυτότητες, δεν τις δημιουργεί.

Ερ: Ο σεξουαλικός προσανατολισμός αλλάζει;

Απ: Ο σεξουαλικός/ερωτικός προσανατολισμός δεν μπορεί να αλλάξει και σήμερα αυτό δεν μας απασχολεί, γιατί γνωρίζουμε ότι δεν αποτελεί πρόβλημα για το άτομο ή την ίδια την κοινωνία.

Συνοπτικά, σύμφωνα με την εισήγηση της έως τώρα εκπαιδευτικά υπεύθυνης ΜΚΟ, ο σεξουαλικός προσανατολισμός και η ταυτότητα φύλου  δεν αλλάζουν,  οι παρέες και τα πρότυπα δεν έχουν καμία επίδραση πάνω τους, η μόδα δεν δημιουργεί ταυτότητες φύλου αλλά και άν υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για το άτομο, ούτε για την κοινωνία. (1)

Οι ανωτέρω εκπαιδευτικές θέσεις στα αλήθεια μας εκπλήσσουν. Στην προσπάθειά της η Θεματική Εβδομάδα να προωθήσει τη ΛΟΑΤΚΙ ατζέντα και να καθησυχάσει τους «καχύποπτους» γονείς έφτασε να αγνοεί  γνώση και εμπειρία αιώνων που εκφράζεται ακόμη και μέσα από τον κοινό νου. Τα αξιόλογα: «Κακαί συναναστροφαί φθείρουσι ήθη χρηστά», «Με όποιον δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις», «Πές μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι», αλλά και το Αριστοτελικό «Τριών δει παιδεία: φύσεως, μαθήσεως, ασκήσεως» (Αριστοτέλης, 384-322 π.Χ.), είναι πλέον άνευ ουσίας.

Προς προβληματισμό των γονέων αναφέρουμε φαινόμενα που ήδη έχουν περιγραφεί στο εξωτερικό και ανατρέπουν τα ιδεολογήματα της Θεματικής εβδομάδος ως προς την ταυτότητα φύλου. Καταρχήν το φαινόμενο που  ονομάζεται  «Δυσφορία Φύλου με Ταχεία Έναρξη». Δεν έχει να κάνει με κάποια πολιτισμική, ιδεολογική ή θρησκευτική επίδραση, και αποτελεί σοβαρό φαινόμενο διότι εκδηλώνεται σε παιδιά- κυρίως κορίτσια- στην εφηβεία ή και αργότερα, με κανονική ως τότε ταυτότητα φύλου, χωρίς καμία δυσφορία, τα οποία σε κάποια στιγμή αδυναμίας παρασύρθηκαν, οδηγήθηκαν σε πλήρη σύγχυση ως προς το φύλο τους, και επιθύμησαν ταχέως την μετάβαση στο άλλο φύλο.

Σε αυτή την απόφαση έπαιξε καταστροφικό ρόλο η επιρροή  των φίλων, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, της μονόπλευρης ενημέρωσης και των κακών πρακτικών από πλευράς υπευθύνων σε συνδυασμό με την πιθανή ανεπάρκεια των γονέων. Τα παιδιά είχαν με τη σειρά τους κάποια ανωριμότητα, ήταν χωρίς ισχυρή προσωπικότητα , δεν μπόρεσαν να αφομοιώσουν σωστά τις αλλαγές που έγιναν στην εφηβεία τους και το αποτέλεσμα ήταν μια απελπισμένη αναζήτηση αλλαγής φύλου.

Σύμφωνα με την Lisa Littman, Επίκουρη καθηγήτρια του Brown University, (τομέας Practice of Behavioral and Social Sciences),  πολλοί γονείς σε on-line forums, ανέφεραν ότι τα παιδιά τους, κατά την διάρκεια της εφηβείας τους ή ακόμα και μετά την ολοκλήρωσή της  εκδήλωσαν με αιφνίδιο τρόπο και για πρώτη φορά  Δυσφορία φύλου. Οι γονείς περιέγραψαν ακόμη ότι η εμφάνιση της Δυσφορίας φύλου εκδηλώθηκε στα πλαίσια της συμμετοχής τους σε μια παρέα στην οποία ένας, περισσότεροι, ή ακόμα και όλοι οι φίλοι  είχαν συγχρόνως εκδηλώσει ανάλογη Δυσφορία φύλου και είχαν αυτοπροσδιορισθεί ως Transgender. Οι γονείς ανέφεραν ότι τα παιδιά τους  κατά την περίοδο πριν από την αποκάλυψη της τρανσέξουαλ ταυτότητας, έκαναν αυξημένη  χρήση των Κοινωνικών δικτύων και του Διαδικτύου.

Εκτός όμως  από τους γονείς, σύμφωνα με την Lisa Littman,  και πολλοί  κλινικοί γιατροί αναφέρουν ότι όλο και συχνότερα παρουσιάζονται στα ιατρεία τους κοπέλες μετά την εφηβεία τους για να αναφέρουν Δυσφορία φύλου.

Οι ερευνητές πιστεύουν πως πρόκειται για τη δημιουργία μιας νέας υποκατηγορίας της Δυσφορίας φύλου ( Δυσφορία Φύλου Αιφνίδιας Έναρξης, ROGD, Rapid Onset Gender Dysphoria) η οποία θεωρείται πως σχετίζεται με τις κοινωνικές  επιρροές, την έλλειψη αποτελεσματικών μηχανισμών προσαρμογής στα παιδιά, ενώ έχουν τεθεί σοβαρά ερωτήματα σχετικά με το ρόλο των κοινωνικών δικτύων. Οι συγκρούσεις μεταξύ γονέων και παιδιού, όπως και τα άσχημα δυναμικά στην οικογένεια κατά την ανάπτυξη του παιδιού, μπορούν επίσης να εξηγήσουν ορισμένα από τα ευρήματα.(2)

Είναι συγκλονιστικός ο τρόπος που αναζητούν βοήθεια οι γονείς αυτών των παιδιών. Γράφουν: «Η ROGD, είναι μια επιδημία μεταξύ των πλέον ευάλωτων νέων μας.Τα παιδιά μας είναι νέοι, αφελείς και ευαίσθητοι, πολλά  από αυτά αντιμετωπίζουν συναισθηματικές ή κοινωνικές δυσκολίες. Επηρεάζονται έντονα από τους συμμαθητές τους, από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (YouTube, Instagram,Tumblr, Reddit)  που προωθούν τον τρανσέξουαλ τρόπο ζωής ως δημοφιλή, επιθυμητό και ικανό να  λύσει όλα των προβλήματά τους.

Παραπλανούνται από άτομα που έχουν κάποια εξουσία, όπως οι δάσκαλοι, οι γιατροί και οι ποικίλοι σύμβουλοι, που σπεύδουν να «επιβεβαιώσουν» το νέο φύλο χωρίς καν να σκεφτούν ή να αναρωτηθούν το γιατί συνέβη αυτό. Είμαστε πολύ σκεπτικοί για το σημερινό πρότυπο αντιμετώπισης, τη «θεραπεία επιβεβαίωσης», η  οποία φαίνεται να επιβεβαιώνει και να σταθεροποιεί την κακώς προσανατολισμένη και έξωθεν επηρεασμένη αίσθηση του εαυτού των παιδιών μας.

Είμαστε τρομοκρατημένοι από τον αυξανόμενο αριθμό νέων ανθρώπων, των οποίων τα σώματα έχουν παραμορφωθεί, η σωματική και ψυχική υγεία τους καταστράφηκε από τη μετάβαση, μόνο και μόνο για να ανακαλύψουν - πολύ αργά - ότι αυτή δεν έκανε τίποτα για να ανακουφίσει την δυσφορία τους. Παρακαλούμε να διαβάστε τις ιστορίες μας, και θα δείτε την καταστροφική επίδραση που είχε η ROGD στα παιδιά μας και στις οικογένειές μας». (3)

Αυτή η κατάσταση μεταδίδεται σαν κοινωνική επιδημία. Θύματα είναι παιδιά που ψάχνουν ακόμη για μιά ταυτότητα. Έχοντας και άλλες πιθανώς ευαισθησίες βλέπουν και το σώμα τους να αλλάζει. Δεν ξέρουν τί να κάνουν με την έμμηνο ρύση, την ανάπτυξη του στήθους τους, την αλλαγή της φωνής, τη τριχοφυΐα. Δεν μπορούν να τα διαχειριστούν όλα συγχρόνως. Ζητούν συμβουλή από το διαδίκτυο, όχι από τους γονείς. Εκεί επεμβαίνουν επιτήδειοι ή συνομήλικοι που τα ενημερώνουν πως έχουν δυσφορία φύλου και τα συμβουλεύουν να αρχίσουν την μετάβαση. (4)

«Τα παιδιά δεν είχαν σκεφτεί κάτι τέτοιο ώς τώρα. Ήξεραν και αισθανόταν σύμφωνα με το βιολογικό τους φύλο. Τώρα όμως είναι παγιδευμένα στα αισθήματά τους και δεν μπορούν να τα ερμηνεύσουν». Η ριζική θεραπεία  είναι αναγκαία για να ανακουφιστούν αλλά είναι και διαδικασία επώδυνη, απαιτεί ικανότητες και εμπειρία από ένα  θεραπευτή που βλέπει βαθιά στη ψυχή.

 Αντί αυτού που έχουν ανάγκη, τί εισπράττουν τα παιδιά από τους ανθρώπους που έχουν κύρος στα μάτια τους και περιμένουν βοήθεια, όπως οι δάσκαλοι και οι καθηγητές τους;  Αυτοί αποδέχονται ως φυσιολογική τη σύγχυση των παιδιών. Τους ενδιαφέρει να εξυπηρετήσουν μιά ιδεολογία, ένα κοινωνικό πείραμα, μια προσωπική θέση  ή ακόμη για να μη φανεί η επιστημονική τους ανεπάρκεια και αδυναμία.

Το  καθεστώς της  απεριόριστης κοινωνικής αποδοχής της ΛΟΑΤΚΙ ιδεολογίας τελικά παγιδεύει τα παιδιά και την οικογένεια. Αρχίζει μια μακρά, οδυνηρή, και μοναχική μάχη για τους γονείς.  Έρχονται τώρα αντιμέτωποι με το χαρακτηρισμό του φταίχτη από το σχολείο (5), το Υπουργείο που έδωσε αυτή την εξουσία και αρμοδιότητα στο συγκεκριμένο «εκπαιδευτικό φορέα», τον θεραπευτή και την κοινωνία. Στις νομικές διαδικασίες  είναι κατηγορούμενοι, και νομικά αναγκασμένοι να «επιβεβαιώνουν» το νέο φύλο ή να απομακρύνονται από τα δικά τους παιδιά. Ο νόμος και στη πατρίδα μας δίνει δικαίωμα στον ανώριμο εγκέφαλο του 15χρονου να αποφασίζει και να αλλάξει ταυτότητα φύλου (6) μην έχοντας συναίσθηση του τί σημαίνει αυτό για την ζωή του. Στα παιδιά δίνεται η οδηγία για το καλό τους  να περιορίσουν την επαφή με τους γονείς. Αν εκφράσουν δημοσίως τις απόψεις τους και ζητήσουν ευθύνες θεωρούνται τρανσφοβικοί που εκπέμπουν ρητορική μίσους.

Η κατάσταση όπως τελικά διαμορφώνεται είναι εξαιρετικά οδυνηρή.

Με βάση αυτή την γνώση και όλα τα ανάλογα μηνύματα που αφορούν τα παιδιά της πατρίδας μας, είμαστε σε θέση να υποστηρίξουμε πως η εκπαίδευση στα θέματα σεξουαλικότητας και ταυτότητας φύλου δεν είναι συνήθης παροχή γνώσεων. Αγγίζει βαθειά την ψυχή του παιδιού και επηρεάζει καταλυτικά τη προσωπικότητά του και την οικογένεια. Αυτά και ανάλογα επιχειρήματα που υποστηρίζονται από τους φορείς εκπαίδευσης στη Θεματική εβδομάδα στην πράξη αποδεικνύονται απολύτως λανθασμένα.

Σας καλούμε να ενημερωθείτε υπεύθυνα  και να αναλάβετε έγκαιρα οι ίδιοι ως γονείς την ευθύνη της διαπαιδαγώγησης των δικών σας παιδιών.

 

Αναφορές:

(1) https://rainbowschool.gr/ekpaideutikoi/989-2/

(2) Parent reports of adolescents and young adults perceived to show signs of a rapid onset of gender dysphoria, Lisa Littman, 16 Αυγούστου 2018.

 https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0202330

(3) https://www.parentsofrogdkids.com/

(4) https://www.lifesitenews.com/news/ex-trans-man-wants-the-world-to-know-that-social-media-fuels-kids-decision-to-change-sex

(5) http://www.iep.edu.gr/el/thematiki-evdomada-2018-2019/foreis-them-evd/polyxromo-sxoleio-evaisthitopoiisi-mathitrion-mathiton-se-zitimata-seksoualikoy-prosanatolismoy-taftotitas-fylou-ekfrasis-fylou-kai-xaraktiristikon-fylou

Φάκελος βοηθητικού υλικού. Κατευθυντήριες γραμμές για τη διαχείριση πρακτικών ζητημάτων που προκύπτουν στη σχολική ζωή  (pdf).

  • Η παρέμβασή σας να είναι τέτοια, ώστε να ενδυναμώσει το παιδί, να λειτουργήσει επιβεβαιωτικά και όχι να το φέρει αντιμέτωπο με συγκρούσεις.

(Δηλαδή να λέτε ναι σε ό,τι λέει το παιδί και να μην αναζητείται τα αίτια, ούτε να προσπαθήσετε να του αλλάξετε τη μη ρεαλιστική του άποψη.)

  • Σε περίπτωση που υπάρχει ενδεχόμενος φόβος αυτοκτονίας, αυτοκαταστροφικές συμπεριφορές, κατάθλιψη (σημ: εννοεί στο ΛΟΑΤΚΙ παιδί) πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία με ψυχικές δομές (σημ: όχι με το γονέα) και να αποφύγετε κινήσεις που μπορεί να επιδεινώσουν τη θέση του παιδιού, γιατί ενδέχεται το οικογενειακό πλαίσιο του παιδιού να μην είναι υποστηρικτικό.

( Δηλαδή να μην υποστηρίζει την νέα ταυτότητα φύλου, αλλά να θέλει το παιδί να έχει τη βιολογική του ταυτότητα. Αυτό θεωρείται μέγα λάθος...!!!)

(6) https://www.lawspot.gr/nomika-nea/dimosieythike-o-nomos-4491-2017-gia-ti-nomiki-anagnorisi-tis-taytotitas-fyloy

 

 

 

Ετικέτες: Γενετήσιος Προσανατολισμός - Ταυτότητα Φύλου

Εκτύπωση

Σχετικά με μας

Μια συλλογική προσπάθεια για την ανάδειξη, την υπεράσπιση και την προώθηση των αξιών και των ιδανικών της Ελληνορθόδοξης Οικογένειας. Μια παρότρυνση προς όλους να αξιοποιηθούν τα χαρίσματα του κάθε μέλους της, όπως αρμόζει στην Ορθόδοξη Χριστιανική Παράδοση και στα βιώματα της Πατρίδας μας.