Επικοινωνία

Για οποιοδήποτε θέμα υποστήριξης

ή απλής επικοινωνίας

θα μας βρείτε

στο: 

info@mumdadandkids.gr

 


 

Πόλεμος εναντίον των αγοριών

 
Το να είσαι ένα τυπικό αγόρι στις σημερινές σχολικές τάξεις είναι ΣΟΒΑΡΟ ΕΜΠΟΔΙΟ. Τα αγόρια τείνουν να είναι αποδιοργανωμένα και ανήσυχα. Κάποια χαρακτηρίζονται ακόμη και ως θορυβώδη και δύσκολα στη μεταχείρηση.

Ακούγεται σαν κάποιο αγόρι που γνωρίζετε;

Όλο και περισότερο, τα σχολεία μας έχουν περιορισμένη υπομονή για αυτό που μόλις πριν λίγες δεκαετίες θα περιγραφόταν ως "τυπική αγορίστικη συμπεριφορά". Όπως ο ψυχολόγος Michael Thompson έχει ορθά παρατηρήσει:

"Η κοριτσίστικη συμπεριφορά είναι ο ΧΡΥΣΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ στα σχολεία. Τα αγόρια αντιμετωπίζονται σαν ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ."

Ως αποτέλεσμα, αυτά τα "ελαττωματικά κορίτσια" δεν τα πηγαίνουν καλά σε ακαδημαϊκό επίπεδο. Σε σύγκριση με τα κορίτσια, τα αγόρια παίρνουν χαμηλότερους βαθμούς, κερδίζουν λιγότερα τιμητικά βραβεία, και έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες να πάνε σε κολλέγιο.

Τα αγόρια υποφέρουν σε ακαδημαϊκό επίπεδο, ενώ τα κορίτσια ευημερούν. Σε μια οικονομία βασιζόμενη όλο και περισσότερο στη γνώση, αυτό δεν τίθεται ως συνταγή για μια επιτυχημένη κοινωνία.

Πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε πως μπορούμε να κάνουμε τις πρωτοβάθμιες σχολικές τάξεις ΠΙΟ ΦΙΛΙΚΕΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ.

Ορίστε τέσσερις μεταρρυθμίσεις που θα αποτελούσαν μια καλή αρχή.

1. Μετατρέψτε τα αγόρια σε ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ. Σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες, όλες τις εθνικές γραμμές, τα αγόρια παίρνουν χαμηλότερους βαθμούς σε τεστ ανάγνωσης. Οι καλές δεξιότητες ανάγνωσης είναι -- πρέπει να πω -- απαραίτητες για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική επιτυχία. Μια μείζουσα έρευνα στο Ηνωμένο Βασίλειο ανακάλυψε, όπως ήταν αναμενόμενο,

ότι τα κορίτσια προτιμούν μυθιστορήματα, περιοδικά, και ποίηση ενώ τα αγόρια κόμικς, και μη-λογοτεχνία.

Αγόρια που γυρίζουν το βλέμμα όταν αναγκάζονται να διαβάσουν το Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι μπορεί να καθηλωθούν από το βιβλίο των Ρεκόρ Guinness. ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ αν τους δοθεί υλικό που τους κινεί το ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.

Αν ψάχνετε συμβουλές για βιβλία που έχουν αποδειχθεί ακαταμάχητα προς τα αγόρια, επισκεφθείτε το guysread.com

2. Εμπνεύστε την Ανδρική Φαντασία. Ο διάσημος εκπαιδευτής συγγραφής Ralph Fletcher υποστηρίζει πως υπερβολικά πολλοί δάσκαλοι παίρνουν αυτό που λέγεται "ομολογιακή ποίηση" ως ιδανικό πρότυπο στην τάξη.

Προσωπικές αφηγήσεις γεμάτες συναίσθημα και αυτοπαράθεση -- ιστορίες που συνήθως γράφοονται από κορίτσια -- δέχονται επιβράβευση; ενώ ιστορίες δράσης που περιγράφουν, ας πούμε, ένα διαγωνισμό skateboard ή ένα τέρας που καταβροχθίζει μια πόλη, όχι. Πρόσφατα διάβασα για ένα αγόρι τετάρτης δημοτικού στη νότια California, ονόματι Justin, που αγαπούσετην επιστημονική φαντασία, τους πειρατές, και τις μάχες.

Μια ανάστατη δασκάλα κάλεσε τους γονείς του για να συζητήσουν μια ζωγραφιά του οκτάχρονου που αναπαριστούσε μια ξιφομαχία -- και μερικά απαγχονισμένα κεφάλια. Η δασκάλα εξέφρασε μεγάλη "ανησυχία" για τις "αξίες" του Justin. Ο πατέρας του παιδιού έμεινε έκπληκτος, όχι από τη ζωγραφιά του παιδιού του που για αυτόν ήταν τυπικά αγορίστικα πράγματα, αλλά από μεγαλοποιημένη -- και θηλυκοκεντρική -- αντίδραση της δασκάλας.

Αν τα αγόρια γίνονται συχνά υποκείμενα αποδοκιμασίας για τα ενδιαφέροντα και τους ενθουσιασμούς τους, είναι πιθανό να απεμπλακούν και να ΜΕΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΙΣΩ. Τα σχολεία μας πρέπει να δουλεύουν μαζί, και όχι ενάντια, στις ζωηρές φαντασίες των αγοριών.

3. Αποκλείστε ΤΗ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ. Τα αγόρια έχουν πενταπλάσιες πιθανότητες να αποβληθούν από το νήπιο από ότι τα κορίτσια. Στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στα αγόρια αντιστοιχούν το 70% των ΑΠΟΒΟΛΩΝ, συνήθως για ελαφρές πράξεις ανυπακοής και μερικές φορές για εντελώς αθώες συμπεριφορές.

Μετά δυσκολίας περνάει μια βδομάδα χωρίς μια καινούργια ιστορία για ένα νέο αγόρι που έρχεται σε αντιπαράθεση με την πολιτική ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗΣ του σχολείου.

Ο Josh Welch, 7 ετών, πρόσφατα στάλθηκε πίσω στο σπίτι του διότι έκοψε τις γωνίες από ένα γλύκισμα Pop-Tart για να σχηματίσει ένα όπλο.

Ο Josh -- όπως πολλά άλλα αγόρια που έχουν τιμωρηθεί για την παραβίαση των ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ ΑΝΟΧΗΣ -- δεν ήταν ένοχος για τίποτα άλλο παρά μόνο για το γεγονός ότι ήταν ένα τυπικό επτάχρονο αγόρι.

4. Φέρτε πίσω τα ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, τα διαλείμματα ίσως μετατραπούν σύντομα σε απομεινάρια του παρελθόντος.

Σύμφωνα με την περίληψη μιας έρευνας από το Science Daily, από τη δεκαετία του 1970, τα παιδιά στα σχολεία έχουν χάσει κοντά στο 50% του αδόμητου χρόνου παιχνιδιού τους στο προαύλιο. Πολυαγαπημένα παιχνίδια έχουν ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ από τα σχολικά προαύλια. Σε σχολεία ανά τη χώρα, παιχνίδια όπως το dodge ball, το red rover ή ακόμα και το tag έχουν όλα εξαφανιστεί; πολύ ζημειώδη στην αυτοεκτίμηση ή πολύ "βίαια" είναι οι συνήθης δικαιολογίες. Ένας δημοφιλής οδηγός για την τάξη προτείνει το "tug of war" να αντικατασταθεί με το "tug of peace"

Τα αγόρια χρειάζεται να ξεφορτώνονται την ΕΝΕΡΓΕΙΑ τους. Χρειάζονται να είναι ελεύθερα να παίζουν παιχνίδια που να ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ.

Και να τα κρατάμε κλεισμένα μέσα όλη τη μέρα ΔΕ ΘΑ ΤΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ.

Όσο τα σχολεία μας γίνονται περισσότερο επικεντρωμένα στα συναισθήματα, στο μη-ανταγωνισμό και περισσότερο καθιστικά, απομακρύνονται περαιτέρω από τις ανάγκες των αγοριών. Πρέπει να αναστρέψουμε τις τάσεις κατά των αγοριών.

Η χαμηλώτερη πρόοδος μεταξύ ανδρών ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ. Αυτοί είναι οι γιοι μας. Αυτοί είναι οι νέοι άνδρες με τους οποίους οι κόρες μας θα χτίσουν το μέλλον. Αν τα αγόρια βρίσκονται σε μπελάδες, ΤΟΤΕ ΕΤΣΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.

Είμαι η Christina Hoff Sommers του ινστιτούτου American Enterprise για το πανεπιστήμιο του Prager.

Ετικέτες: Γενετήσιος Προσανατολισμός - Ταυτότητα Φύλου, Βιντεοθήκη

Σχετικά με μας

Μια συλλογική προσπάθεια για την ανάδειξη, την υπεράσπιση και την προώθηση των αξιών και των ιδανικών της Ελληνορθόδοξης Οικογένειας. Μια παρότρυνση προς όλους να αξιοποιηθούν τα χαρίσματα του κάθε μέλους της, όπως αρμόζει στην Ορθόδοξη Χριστιανική Παράδοση και στα βιώματα της Πατρίδας μας.